מדיטציה לבוקר

דף הבית >> תרגילים לביצוע עצמי >> מדיטציה לבוקר
 
מדיטציה לבוקר טוב

את התרגיל מבצעים בשכיבה - רגע לפני שיוצאים מהמטה ופוקחים עיניים, או בישיבה - לאחר ההתעוררות ולאחר פעולות הבקר הראשונות.
חשוב לחוש נוח בתנוחה שנבחרה.
הנחיה לתרגיל בישיבה -
נשב בישיבה נוחה, גב זקוף, ראש במרכז, כתפיים משוחררות, ידיים מונחות בצורה נוחה על הברכיים.
נאזין לצלילים החיצוניים והפנימיים, כמו מנגינה הזורמת סביבנו, מקיפה אותנו וחוזרת חזרה אל אותו מקום ממנו באה. הניחו לצלילים להגיע כפי שהם, בלי לשפוט האם הם טובים או לא. כל צליל שמגיע, הינו חלק מהמוסיקה של אותו רגע.  
הצליל שנשמע פורח כמו ענן אל השמיים, מתפוגג ונעלם בדיוק כמו הצליל שבא אחריו – נעים או פחות, זורם או פתאומי, גם הוא חלק מאותו הפאזל, גם הוא יחלוף כמו זה שלפניו.
 

 
Top pageלראש העמוד                                                                  יפית מונטיפיורי 054-2277962 | תמר חנן 054-4218708 | info@t-sheket.co.il